dilluns, 10 de març del 2014

Boissy-la-Rivière, 10 març 1939. A Francesc Trabal.

Amic Trabal:

Suposo que sabeu per l'Obiols, i potser per Mme. Dreyfus, que Hemon Ould ha vingut a París per veure què pot fer el PEN anglès en ajut nostre. L'Obiols m'ha escrit. Jo seré demà de matí r. P. Charron a conferenciar amb Ould. Si hi sou a temps, veniu-hi. No sé si em quedaré fins a diumenge; i en aquest cas, si podré posar al PEN: avui, sembla que era ple. Si no ens hi veiem, pel que fos, telefoneu-me a l'hora de dinar o de sopar a ETO.03.53 (Pension de famille), on almenys us donarien raó de mi. Si jo no hi fos, demaneu per la Sra. Crexells. Per una pila de raons que podeu suposar, estic en una certa inseguretat sobre el que faré a París.

Bons records als vostres

Una abraçada de 

C. Riba

Cartes de Carles Riba 
(II. 1939-1952)
(Institut d'Estudis Catalans, Barcelona, 1991)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada