dijous, 29 de novembre del 2012

Irrealitat

Fa un parell de setmanes aquest diari publicava que les entitats de Cardedeu que organitzen i gestionen la festa major havien fet un manifest per defensar el model de festa que tiren endavant. La cosa venia pels articles d'alguns partits en la revista El Nas de Cardedeu i donava per entretenir-s'hi. Un dels que s'enduia la palma era el PP, dient que “el separatisme local” havia “viscut la seva festa grossa”, que la festa l'havia d'organitzar “íntegrament” l'Ajuntament...Quan no m'agrada el que diuen i fan els qui participen, millor que s'apartin i callin. Millor que ho dirigeixi tot l'administració. És curiós aquest sentit del liberalisme, quan a alguns els deixo fer al seu aire encara que portin a la ruïna famílies i països sencers, i a d'altres que fan festa i fan poble, ah, no. Això, no. Coses d'incivisme o millorables a part (tots els pobles fan el que poden i és un altre debat), vaig gaudir de la festa major de Cardedeu, vaig llegir la polèmica a EL 9 NOU i vaig pensar que n'hi ha entestats a veure fantasmes per tot i negar la realitat una vegada i una altra. Vaig mirar d'imaginar adolescents vestits amb polo o camisa blaves, si pot ser estreta millor, reclenxinats, servint una cervesa en un got de plàstic al Garitu. I no me'n vaig sortir. El missatge és: si hi ha entitats que fan de motor festiu, que siguin asèptiques i planes, ni una punta que no agradi. Que no els agradi a ells, és clar. És això el que s'obliden de dir.

(Article publicat a la contra d'EL 9 NOU del Vallès Oriental el divendres 26 d'octubre del 2012) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada