divendres, 28 de març del 2014

Besiers, 28 març 1939. Moral i Querol.

Estic assegut al llit. He passat una nit terrible. Molt dolor. El reuma m'ha reprès. No hi ha res que em calmi. Estic amoïnat. A l'Hospital tot és abandó. Els serveis marxen molt malament. 

De l'Espanya nacionalista, no hi ha notícies concretes. Es diu que les negociacions amb la Junta de Defensa de Madrid han fracassat. 

Ningú té notícies de casa seva. Tothom comença a demanar-se si l'exili serà llarg.

Contestant una postal del senyor Vernis, de París, li demano que vulgui fer arribar notícies meves als pares i que els digui que estic bé, i que procurin fer quelcom perquè jo trobi alguna cosa a França.

Diari d'un exiliat. Fets viscuts (1936-1945)
(Biblioteca Serra d'Or, desembre de 1979)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada